Доповнюйте шаблони документів у форматі Microsoft Excel або Microsoft Word полями із завдань та аналітик Planfix та отримуйте готові документи з потрібними даними

Інтеграція Planfix
з Microsoft Word и Excel

Скільки програмістів знадобиться, щоб додати до Planfix нову форму документа?
Ви просто завантажуєте в Planfix документ потрібної форми зі звичних Microsoft Word або Excel, і потім створюєте за шаблоном документи з даними клієнта або завдання. Це дозволяє вам легко генерувати документи різного ступеня складності і при цьому забезпечити відповідність їхньої форми найсуворішим вимогам документообігу.
Правильна відповідь - жодного!
Як Planfix дізнається, якими даними заповнити ваш документ?
Ви додаєте в потрібні місця шаблону спеціальні текстові елементи, пов'язані з полями Planfix. При створенні документа за шаблоном, система підставляє замість цих елементів реальні дані.
Готовий рахунок
Налаштований шаблон
Які документи зазвичай формують наші клієнти за допомогою таких шаблонів:
Рахунки
Акти
Накладні
Договори
Товаро-транспортні накладні
Заявки у виробництво
І багато іншого
Щомісячні рахунок та акт виконаних робіт для клієнта на підставі всіх внесених вашими співробітниками протягом місяця даних про операції, виконані за його заявками.

Дані вносяться різними людьми, у різний час, у різних завданнях у міру їх виконання — та був у пару кліків збираються звітом і зберігаються як документів потрібної форми. Жодної ручної роботи, одна суцільна автоматизація.
А ще, аналогічно Ви можете отримувати підсумкові документи, що містять складні набори даних, що формуються звітами Planfix.
Простий приклад

Інтеграції Planfix

Створіть аккаунт для своєї компанії зараз та

користуйтесь усіма можливостями впродовж 14 днів безкоштовно