Спілкуйтеся зі своїми клієнтами у каналі, який
їм найбільш зручніший.
Інтеграція
Planfix з вашою бізнес-сторінкою у Facebook
Підключайте свої бізнес сторінки у Facebook до
Planfix
та будь-яке повідомлення від
підписника сторінки або випадкового відвідувача буде зафіксовано у Planfix та
оперативно оброблено вашими співробітниками.
Клієнт пише повідомлення на вашій бізнес-сторінці
У розділі «Контакти» Planfix одразу
створюється картка клієнта і в ній автоматично заповнюється ім'я та посилання на
його сторінку у Facebook
Співробітники вашої служби підтримки
автоматично отримують нове завдання та спілкуються в ньому з клієнтом
Як це працює?
З цього моменту все спілкування з
клієнтом йтиме в цьому завданні: у вікні чату видно усю попередню історію, тут же
додаються нові повідомлення. Хто б не відповідав на чергове запитання клієнта,
відповіді йому будуть приходити від імені вашого бренду
Що бачите Ви та Ваші співробітники у Planfix
Що бачать Ваші клієнти у вікні
повідомлень Facebook
А ще до Planfix можуть потрапляти всі коментарі користувачів під постами на вашій сторінці. Тепер
ви не пропустите коментар навіть до посту однорічної давності - він з'явиться у вигляді завдання Planfix і буде оброблено вашою службою підтримки. Відповіді з
Planfix будуть додаватися як відповіді у Facebook - і виглядатимуть так само.
Чому спілкуватися в Planfix зручніше, ніж у самому
Фейсбуці?
Співробітники служби підтримки працюють
у загальному інтерфейсі і бачать у ньому всі повідомлення, яким би каналом вони не приходили — Facebook,
електронною поштою или або з месенджера..
Це швидше
Співробітники служби підтримки не мають права на
адміністрування публічної сторінки компанії у Facebook.
Це надійніше
Ви можете керувати завантаженням співробітників,
розподіляючи запити клієнтів між ними автоматично або за принципом «Хто
перший взяв».
Це гнучкіше
Ви можете керувати завантаженням співробітників,
розподіляючи запити клієнтів між ними автоматично або за принципом «Хто перший взяв».
Це функціональніше
Залежно від суті запиту, клієнт може бути
перенаправлений у відділ продажу, техпідтримку або відділ роботи з партнерами. Ви керуєте всіма
цими процесами в Planfix, бачите джерело появи клієнта і можете простежити його подальшу долю.
Це універсальніше
Planfix дозволяє підключити необмежену
кількість Facebook-сторінок. Це актуально, наприклад, якщо ви підтримуєте сторінки в
соцмережі для кількох брендів або надаєте послуги SMM для своїх клієнтів.
А ще ви можете швидко відповідати на типові запитання клієнтів: достатньо в коментарі натиснути зірочку та вибрати потрібний варіант із довідника відповідей.