Ваші клієнти вважають за краще спілкуватися
з вами по WhatsApp? Будьте з ними на одній хвилі. Planfix допоможе.
Інтеграція Planfix з WhatsApp
Дедалі більше користувачів обирають замість спілкування поштою
або телефонними дзвінками оперативне спілкування у WhatsApp
Вони охоче роблять покупки в тих магазинах, з
якими можна зв'язатися негайно і безпосередньо. Причому неважливо, йдеться про недорогі покупки
в інтернет-магазинах або мільйонні оптові замовлення у великих компаніях..
Ідіть назустріч: підключіть WhatsApp до Planfix і користувачі будуть спокійнісінько писати вам
у улюбленому месенджері, а ви і ваші співробітники - обробляти їх повідомлення у зручному
інтерфейсі Planfix.
Інтегрувавши Planfix
з WhatsApp, ви легко організуєте:
Розсилку про акції та спецпропозиції
Зручну клієнтську підтримку
Обробку заявок
та логістику замовлень
Дивіться, як це у нас працює:
Будь-яке повідомлення, що надійшло на ваш номер у WhatsApp стане завданням у
Planfix. Постановником цього завдання буде автоматично створений у вашому обліковому записі
контакт цього користувача, з його телефоном.
Ви можете підключати до завдання-спілкування інших користувачів Planfix та обговорювати
питання, задані клієнтом, у самій задачі.
При цьому, якщо ви напишете в цьому завданні коментар і повідомите цей контакт
про нього, користувач отримає цей коментар у своєму додатку WhatsApp, якби ви просто написали
його з месенджера.
Пишіть клієнту
у WhatsApp першими
Само собою вам не обов'язково чекати на
повідомлення від клієнта. Якщо у вас є його контакт, пишіть першими. Наприклад, домовляйтеся
про зустріч або поділіться ексклюзивними пропозиціями.
Planfix створить нове завдання і все подальше спілкування з цим користувачем буде відбуватися в
ньому, так само якби клієнт написав вам в месенджері першим.
Він отримує ваше повідомлення вже у WhatsApp
Ви просто пишете повідомлення контакту у Planfix
Напевно, ви знаєте, що, крім WhatsApp, Planfix
інтегрований з іншими популярними інтернет-каналами — Viber,
Telegram,
або Facebook
Нехай ваші клієнти використовують улюблені
месенджери або соціальні мережі, а ви завжди можете отримати та обробити їхні повідомлення у
зручному середовищі Planfix.
А ще ви можете швидко відповідати на типові запитання клієнтів: достатньо в коментарі натиснути зірочку та вибрати потрібний варіант із довідника відповідей.