Синхронізуйте свої Google контакти з Planfix
та керуйте ними на новому рівні!
Інтеграція Planfix з Google Contacts
Співробітники мають доступ тільки до контактів, з
якими працюють
Звільнення співробітника автоматично
позбавляє доступу до бази контактів компанії.
Фантастика? Ні, просто Planfix.
Коли співробітнику дають доступ до нового контакту,
він автоматично відображається у списку контактів його смартфона.
Дивіться, як це працює
Система доступу до контактів у Planfix
дуже гнучка - від «для всіх» до ручного призначення доступу до кожного контакту..
Для співробітника можна створити будь-яку кількість
списків, до яких контакти потраплятимуть залежно від потрібних умов. Наприклад, список клієнтів,
із якими заплановані зустрічі сьогодні. Або список партнерів, які брали участь у останній конференції.
Або, наприклад, перелік рекламних підрядників.
І сегментуйте клієнтів за будь-якими ознаками
Налаштуйте потрібний вам фільтр контактів
У будь-якому
списку може бути увімкнена синхронізація з Google Contacts. Це призводить до появи в контакт-листі
на смартфоні та інших програмах, що використовують Google Contacts, нової групи контактів
аналогічного складу.
Крім інших зручностей, синхронізація по групах допомагає розділяти дані -
а значить, особисті контакти з вашого телефону або телефонів співробітників не потраплять до
Planfix і не змішаються з робітниками.
І цей список у вигляді окремої групи
відображається у Контактах вашого смартфона
Просто створіть список і синхронізуйте його з Google Contacts.
Як тільки
контакт з'явиться у списку Planfix - він опиниться в аналогічній групі контактів у смартфоні
співробітника. Зворотне теж вірно - як тільки контакт зникне з цього списку або співробітник
втратить доступ до нього, він пропаде зі смартфона співробітника.
Співробітники
можуть додавати нові контакти та доповнювати реквізити існуючих прямо у смартфоні - внесені зміни
автоматично опиняться у Planfix. Звичайно, якщо ви дали право на редагування
цих контактів.
Переваги управління контактами в Planfix
можна перераховувати довго. Навряд чи ви знайдете щось схоже за гнучкістю
та широтою області застосування в інших CRM та системах управління.