Ми любимо електронну пошту. Ми користуємося електронною поштою, наші клієнти користуються електронною поштою, і клієнти наших клієнтів користуються електронною поштою. Тому Planfix «обʼєднав» з E-mail набагато тісніше, ніж інші системи.

Інтеграція Planfix
з E-mail

Кожен співробітник Planfix має свою внутрішню адресу E-mail. Будь-який лист, надісланий на цю адресу, стане завданням у Planfix, поставленим на цього співробітника. Це дозволяє йому самому, його колегам або клієнтам надсилати звичайні листи у випадках, коли необхідно поставити завдання у Planfix.
Є свій E-mail і в будь-якого з проєктів Planfix. Лист, надісланий на такий e-mail, стане завданням у цьому проєкті. При цьому завдання отримає виконавців, аудиторів та інші реквізити, встановлені за умовчанням для цього проєкту.
Ви можете створювати додаткові віртуальні адреси E-mail у своєму обліковому записі Planfix та приймати на них запити, заявки та звичайну пошту. Для кожної такої скриньки система дозволяє налаштувати свої принципи обробки
Кожне завдання Planfix теж має свій E-mail. Якщо надіслати на нього листа, то його вміст додасться до завдання у вигляді коментаря, разом із прикріпленими до листа файлами.
Правила обробки, що налаштовуються у E-mail

Правила обробки листів дозволяють обробляти пошту, що надходить на будь-яку з адрес в Planfix і встановлювати параметри завдань і коментарів, що додаються в залежності від умов, які ви визначаєте.

Наприклад, ви можете підключити виконавцями завдання співробітників, прізвища яких будуть перераховані у темі або змісті листа. Це дозволяє в один дотик зробити з листа клієнта завдання та одразу підключити до нього колег, які мають його відпрацювати.

А ще правила дозволяють автоматично обробляти заявки, надіслані формою на вашому сайті або замовлення вашого інтернет-магазину. Усі потрібні параметри будуть виділені з листа і потраплять у вказані поля завдання.

Листування із зовнішніми контактами з Planfix

Клієнт або будь-який інший зовнішній контакт, який написав вам лист, стає постановником створеної в Planfix задачі. Якщо ви додасте до завдання коментар та повідомите про нього клієнта, він отримає лист із текстом цього коментаря.

Цей спосіб спілкування дозволяє вам вільно обговорювати з колегами запит клієнта прямо в завданні та надсилати йому лише питання чи уточнення. Все спілкування відбувається в одному місці і видно в спільній стрічці завдання - а отже, будь-якої миті історія листування та обговорення буде доступна керівнику або новому співробітнику, підключеному до неї.

Planfix дозволяє налаштовувати шаблони листів, що надсилаються, включати в них автоматичний підпис або додаткові дані з полів завдання. Для різних ситуацій ви можете використовувати різні шаблони — наприклад, автоматична відповідь на заявку клієнта може містити ключові параметри заявки, а подальше спілкування від імені ваших співробітників може відбуватися у вигляді листів, які не відрізнятимуться від звичайних..

І будь-яка дія в задачі приходить клієнту звичайним листом
Ви просто налаштовуєте шаблон у Planfix

У кожному листі клієнту є посилання на його особистий кабінет, в якому він не тільки бачить поточне листування, а й може переглянути історію з усіх своїх звернень. Якщо посилання не потрібне, його можна виключити з шаблону листа.

Листи клієнтам можуть надсилатися як з адрес Planfix, так і через ваш корпоративний сервер. Система дозволяє вам на свій вибір використовувати особисті адреси співробітників або вести листування з єдиної знеособленої адреси e-mail.

Якщо ви любите електронну пошту так само, як ми її любимо, реєструйтеся в Planfix і працюйте з нею на новому рівні!

А ще ви можете швидко відповідати на типові запитання клієнтів: достатньо в коментарі натиснути зірочку та вибрати потрібний варіант із довідника відповідей.

Інтеграції Planfix

Створіть аккаунт для своєї компанії зараз та

користуйтесь усіма можливостями впродовж 14 днів безкоштовно