Ми любимо електронну пошту.
Ми користуємося електронною поштою, наші клієнти користуються електронною поштою,
і клієнти наших клієнтів користуються електронною поштою. Тому Planfix «обʼєднав»
з E-mail набагато тісніше, ніж інші системи.
Інтеграція Planfix з E-mail
Кожен співробітник Planfix має свою
внутрішню адресу E-mail. Будь-який лист, надісланий на цю адресу, стане завданням у
Planfix, поставленим на цього співробітника. Це дозволяє йому самому, його колегам або
клієнтам надсилати звичайні листи у випадках, коли необхідно поставити завдання
у Planfix.
Є свій E-mail і в будь-якого з проєктів Planfix. Лист, надісланий на такий e-mail, стане завданням у цьому проєкті. При цьому завдання отримає виконавців, аудиторів та інші реквізити, встановлені за умовчанням для цього проєкту.
Ви можете створювати додаткові віртуальні
адреси E-mail у своєму обліковому записі Planfix та приймати на них запити,
заявки та звичайну пошту. Для кожної такої скриньки система дозволяє налаштувати свої
принципи обробки
Кожне завдання Planfix теж має
свій E-mail. Якщо надіслати на нього листа, то його вміст додасться до завдання
у вигляді коментаря, разом із прикріпленими до листа файлами.
Правила обробки, що налаштовуються у E-mail
Правила обробки листів дозволяють обробляти пошту, що надходить на будь-яку
з адрес в Planfix і встановлювати параметри завдань і коментарів, що додаються в залежності
від умов, які ви визначаєте.
Наприклад, ви можете підключити виконавцями завдання співробітників, прізвища
яких будуть перераховані у темі або змісті листа. Це дозволяє в один дотик зробити з листа
клієнта завдання та одразу підключити до нього колег, які мають його відпрацювати.
А ще правила дозволяють автоматично
обробляти заявки, надіслані формою на вашому сайті або замовлення вашого інтернет-магазину.
Усі потрібні параметри будуть виділені з листа і потраплять у вказані поля завдання.
Листування із зовнішніми контактами з Planfix
Клієнт або будь-який інший зовнішній контакт,
який написав вам лист, стає постановником створеної в Planfix задачі. Якщо ви додасте до
завдання коментар та повідомите про нього клієнта, він отримає лист із текстом цього коментаря.
Цей спосіб спілкування дозволяє вам вільно
обговорювати з колегами запит клієнта прямо в завданні та надсилати йому лише питання чи
уточнення. Все спілкування відбувається в одному місці і видно в спільній стрічці завдання -
а отже, будь-якої миті історія листування та обговорення буде доступна керівнику або новому
співробітнику, підключеному до неї.
Planfix дозволяє налаштовувати шаблони
листів, що надсилаються, включати в них автоматичний підпис або додаткові дані з полів завдання.
Для різних ситуацій ви можете використовувати різні шаблони — наприклад, автоматична відповідь на
заявку клієнта може містити ключові параметри заявки, а подальше спілкування від імені ваших
співробітників може відбуватися у вигляді листів, які не відрізнятимуться від звичайних..
І будь-яка дія в задачі приходить клієнту
звичайним листом
Ви просто налаштовуєте шаблон у Planfix
У кожному листі клієнту є посилання на
його особистий кабінет, в якому він не тільки бачить поточне листування, а й може переглянути
історію з усіх своїх звернень. Якщо посилання не потрібне, його можна виключити з шаблону листа.
Листи клієнтам можуть надсилатися як з
адрес Planfix, так і через ваш корпоративний сервер. Система дозволяє вам на свій вибір
використовувати особисті адреси співробітників або вести листування з єдиної
знеособленої адреси e-mail.
Якщо ви любите електронну пошту так само,
як ми її любимо, реєструйтеся в Planfix і працюйте з нею на новому рівні!
А ще ви можете швидко відповідати на типові запитання клієнтів: достатньо в коментарі натиснути зірочку та вибрати потрібний варіант із довідника відповідей.