Ми використовуємо файли cookie для персоналізації сервісу та зручності користувачів. Натискаючи "OK", ви погоджуєтесь із використанням цих інструментів для подальшої роботи в нашому сервісі.

Можливості Planfix
без зайвих слів

Управління завданнями та проєктами, робота з коментарями, налаштування інтерфейсу, створення звітності, робота з контактами, документами та аналітиками, контролем доступу, підключення інтеграцій, конфігурації та багато іншого.

Почати

Проєкти

Вибудовуйте ієрархію об'єктів необхідної вам структури, складності та вкладеності. Організація та декомпозиція (поділ на частини) дозволить вам комфортно працювати з найбільш складними проєктами.

Діаграма Ганта

Розставляйте пріоритети та терміни завдань, щоб керувати чергою та часом їх виконання.

Коментарі

Використовуйте коментарі Planfix, щоб бачити, як йдуть справи з певного питання. Фіксуйте листування, щоб через час згадати на чиєму боці м'яч, зрозуміти в чому затримка і коли очікується результат.

Завдання

Використовуйте безліч інструментів Planfix для організації чіткої постановки завдань співробітникам та своєчасного контролю результатів їхньої роботи.

Планувальники

Всі завдання в Planfix можна відобразити на одному екрані в єдиному Планувальнику. Вони будуть завжди перед очима, а завдяки статусам і їх кольорам, що налаштовуються, зручно відслідковувати поточний етап завдань. Зберіть систему управління, яка охопить всі або тільки потрібні підрозділи вашої компанії.

Хроніка

Збирайте в єдиній стрічці всю інформацію про події, що відбуваються в усіх проєктах і завданнях, до яких ви підключені. Хроніка - відмінна заміна повідомлень на email. Розвантажте свою поштову скриньку і всі повідомлення опрацьовуйте в ній.

Контакти

Створіть єдину базу контактів у Planfix. Формуйте списки контактів за різними параметрами та керуйте доступом до них.

Аналітика

Будь-який співробітник, який працює над проєктом може легко фіксувати витрачений час, кошти та інші ресурси в системі. Ви з легкістю зможете відслідковувати витрати і контролювати бюджет.

Звіти

Звіти допоможуть структурувати та наочно відобразити зібрані в Planfix дані. Налаштуйте власні звіти для зручності керування вашою компанією.

Діаграми та графіки

Гарно оформлюйте подання даних зі звітів.

Документи

Будьте певні — у вашої команди під рукою завжди будуть останні версії документів проєкту, і ви легко зможете повернутися до попередніх. Працюйте спільно за допомогою інтеграції Google Docs та Microsoft Office 365.

Робочі простори

Кожному співробітнику або відділу можна створити робочий простір, в якому присутні лише потрібні для нього розділи та можливості.

Інтерфейс

Персоналізуйте зовнішній вигляд системи, додайте в меню корисні посилання, приховайте непотрібні елементи. Створіть комфортні умови для ваших колег, клієнтів і партнерів.

Інтеграції Planfix

Planfix підтримує інтеграції з великою кількістю служб та сервісів. Вони роблять Planfix неймовірно багатогранним.

Електронна пошта

Planfix потоваришував із поштою ближче, ніж інші сервіси. Ви можете ставити завдання і переписуватися по них без заходу в систему просто надсилаючи листи на спеціальні адреси.

Повідомлення

Повідомлення з'являються точно у вказаний час та допомагають виконати важливе завдання вчасно. Наприклад, провести регламентне обслуговування техніки чи чергове ТО системи безпеки.

Нагадування

Привертайте увагу до завдання або контакту в потрібний час.

Телефонія

Зв'язуйте Planfix з віртуальними АТС та розширюйте їх можливості. Ви не пропустите жодного дзвінка, побачите, хто дзвонить і які у вас з ним взаємини, зможете прослухати записи розмов та підключити потрібних співробітників до їхнього обговорення.

Процеси та сценарії

Завдяки шаблонам та автоматичним сценаріям, Planfix допоможе автоматизувати багато процесів. Наприклад, перехід завдання на наступний етап, формування типових документів та договорів.

Рішення

Скористайтеся можливістю швидко впровадити Planfix у компанії, використовуючи готові конфігурації або зверніться за допомогою до наших сертифікованих партнерів.

Вибране

Важливі елементи та об'єкти в Planfix можна додати до Обраного. Їх можна в один клік знайти з будь-якого розділу Planfix.

Довідники

Перелік товарів та послуг, адреси, будь-яка технічна інформація, яка знадобиться при формуванні документів та звітів, комфортно розмістяться у довідниках Planfix.

Компанія

Переглядайте та редагуйте список усіх працівників та робочих груп. Створюйте структуру компанії та керуйте робочим часом співробітників.

Автоматизація

Planfix дозволяє створювати автоматизовані робочі процеси будь-якої складності, спрощуючи командну роботу та підвищуючи продуктивність за допомогою потужних інструментів автоматизації.

APIs

Створюйте власні веб- та десктопні програми, які можна інтегрувати з будь-яким Planfix-акаунтом.

Доступ до Planfix

Налаштуйте доступ співробітникам та клієнтам до потрібних завдань, файлів та контактів. Вони побачать лише те, що потрібне для роботи.

Адміністрування

Керуйте акаунтом, зберігайте та переносіть потрібні дані, переглядайте логи подій та визначайте, які бізнес-процеси ви хочете вести у Planfix, налаштовуйте їх без залучення програмістів.

Варіанти використання

Використовуйте всі функції Planfix протягом 14 днів абсолютно безкоштовно

Почати зараз