Підтримка
Ми любимо спілкуватися та готові відповісти на будь-які питання, пов'язані з ПланФіксом
У блозі опубліковано безліч корисних прикладів налаштування та використання ПланФікса у різних галузях.
Практично на будь-яке запитання є відповідь у нашій Довідці — просто введіть її в рядок пошуку та отримайте відповідь.
А
Б
В
Якщо ви вже зареєстрували акаунт для своєї компанії, можна поставити запитання нашій Службі підтримки прямо в системі:
Ваше питання ми отримаємо у вигляді завдання у нашому обліковому записі ПланФікса. При необхідності Служба підтримки підключить для відповіді спеціаліста в потрібній області, тому ви можете ставити абсолютно будь-які питання.
Вся робота нашої Служби підтримки ведеться в ПланФікс, тому по якому каналу ви не відправили нам своє питання, ми отримаємо його у вигляді завдання і обробимо так само швидко, як якщо б він потрапив до нас безпосередньо з вашого акаунта.
А ще ми готові прийняти ваше запитання на будь-який із підтримуваних каналів:
нехай ваші клієнти пишуть вам із зручної для них соціальної мережі або месенджера, а ви оброблятимете їх запити в єдиному інтерфейсі ПланФікса.

Ми підготували спеціальну конфігурацію для швидкого старту вашої Служби підтримки ПланФікс.
До речі, ви можете організувати роботу своєї служби підтримки або відділу продажу таким же чином:
Ми не підтримуємо голосові канали комунікації зі Службою підтримки, щоб оптимізувати її роботу, легко передавати спілкування з вами між потрібними співробітниками та автоматично фіксувати його результати. На наш досвід, спілкування в текстах і картинках більш продуктивне, ніж розмови — а ПланФікс це насамперед про продуктивність.
А ось по телефону поговорити з нами вам не вдасться.

Прямо зараз ви можете створити акаунт
в ПланФікс для своєї компанії та

30 днів безкоштовно знайомитися з усіма його можливостями зсередини: