Ми любимо спілкуватися та готові відповісти на
будь-які питання, пов'язані з ПланФіксом
У блозі опубліковано
безліч корисних прикладів налаштування та використання ПланФікса у різних галузях.
Практично на будь-яке запитання є відповідь у нашій Довідці — просто введіть її в рядок пошуку та отримайте відповідь.
А
Б
Якщо ви вже зареєстрували акаунт для своєї компанії, можна поставити запитання нашій
Службі підтримки прямо в системі:
Ваше питання ми отримаємо у вигляді завдання у нашому обліковому
записі ПланФікса. При необхідності Служба підтримки підключить для відповіді спеціаліста в
потрібній області, тому ви можете ставити абсолютно будь-які питання.
Вся робота нашої Служби підтримки ведеться в
ПланФікс, тому по якому каналу ви не відправили нам своє питання, ми отримаємо його у
вигляді завдання і обробимо так само швидко, як якщо б він потрапив до нас безпосередньо
з вашого акаунта.
А ще ми готові прийняти ваше запитання
на будь-який із підтримуваних каналів:
нехай ваші клієнти пишуть вам із зручної для
них соціальної мережі або месенджера, а ви оброблятимете їх запити в єдиному
інтерфейсі ПланФікса.
До речі, ви можете організувати роботу
своєї служби підтримки або відділу продажу таким же чином:
Ми не підтримуємо голосові канали комунікації
зі Службою підтримки, щоб оптимізувати її роботу, легко передавати спілкування з вами між
потрібними співробітниками та автоматично фіксувати його результати. На наш досвід,
спілкування в текстах і картинках більш продуктивне, ніж розмови — а ПланФікс це
насамперед про продуктивність.
А ось по телефону поговорити з нами вам не вдасться.
Створіть аккаунт для своєї компанії зараз та
користуйтесь усіма можливостями впродовж 30 днів безкоштовно